Når åpner dere?

Våre åpningstider varierer fra restaurant til restaurant. Naviger frem til ønsket restaurant gjennom oversikten. Her kan du lese om åpningstidene for valgt restaurant.

Hvordan kan jeg bestille bord?

Bestilling av bord skjer gjennom våre bordbestillingskjemaer. Finn din ønsket restaurant på book bord siden, og klikk på book bord knappen for denne restauranten.

Har dere noen tilbud/kampanjer?

Big Horn har både nasjonale og lokale kampanjer. Du finner en oversikt over våre nasjonale kampanjer her. For lokale kampanjer kan du navigere frem til ønsket restaurant gjennom oversikten.

Har dere glutenfri mat?

Alle våre retter er merket med allergener i menyen. Produktene kan likevel inneholde spor av allergener, som sitter igjen i overflater og produksjonsutstyr. Har du noen spesielle behov, kan du ta dette direkte med ønsket restaurant.

Kan jeg avbestille eller endre booking?

Har du fått bekreftelse på e-post, finner du en lenke i mailen hvor du enkelt kan avbestille reservasjonen. Eller du kan ta kontakt med ønsket restaurant, enten gjennom deres lokale Facebook-side eller via e-post/telefon. Kontaktinformasjon finner du under ønsket restaurant gjennom oversikten.

Har dere mulighet for takeaway?

Det er kun enkelte av våre restauranter som tilbyr takeaway, men da med redusert meny. Naviger deg frem til ønsket restaurant gjennom oversikten. Her vil du finne takeaway-meny.

Fikk du ikke svar?

Fant du ikke svar på det du lurte på i vår FAQ? Send oss en melding så hjelper vi deg gjerne.